24.5.18

täienduseks

Ah jaa, seda tahtsin veel ka kirjutada, et eelmisel nädalal helistas vanaema mulle üheainsa väga tähtsa uudise edastamiseks: "Tead, see suur valge sirel siin platsi peal maja ees, tead, eks, see nüüd õitseb! See mis mul siin magamistoa akna taga on, see veel ei õitse, ta on natuke hilisem. Aga no kogu alev on nüüd sirelilõhna täis! See on kohe selline... uimastav!"
Jah.
Ja ma arvan, et kunagi kirjutan ma aprillikuu raamatutest ka, aga kõigepealt on vaja natuke teistsuguseid raamatuid "pidada". Armas Maksuamet. Kuidas teil läheb, kas ilm on ilus? Mulle meeldivad luuletused, lilled ja siilid. Matemaatikas olid mul viied, aga korda hoida ma ei oska ja tolmulappisid kardan. Mul on üks selline sahtel, kuhu ma tähtsad paberid tavaliselt panen, aga vahel vist unustan panna ka. Sellepärast pean käesolevaga teatama, et ma olen kuus ja pool tšekki 2017. aasta väljaminekute kohta ära kaotanud. Kui ma tahaksin rahapesu korraldada, siis ma ei teeks seda kolme euro kaupa, saate ju aru? Head kevadet *kaob kasteheina*

No comments:

Post a Comment