17.5.18

elamine maine

Ei tea, kas minus ärkas esiemade vaim või sai määravaks soov läbi akna paremini õunapuu õitsemist näha, igatahes jõudsin ma täiskasvanuelu sellesse etappi, mida märgib iseseisvalt ja omal algatusel akna (või, ütleme, 2/3 aknast) ära pesemine. Kodukeemia aset täitis kiiresti halliks värvunud kraanivesi sortsu äädikaga (siis ei pidavat triipe jääma -- nojah?) ja töövahendiks kraanikausi alt leitud lapid. Nüüd võin ma kõigi teiega, armsad lugejad, jagada rahuldustpakkuva aknapesu saladust: jätke aken/aknad vähemalt kolmeks aastaks* pesemata, siis võite kindlad olla, et pärast pesemist paistab klaas rohkem läbi kui enne (vt ka "negentroopiline töö = ühtlaselt jaotunud mustuse jaotamine ebaühtlastesse triipudesse").
* juhul, kui aken avaneb mõõduka kuni suure liikluskoormusega tänava poole; selleks puhuks, kui aken vaatab õue poole või asub lausa maal, pole ma veel vajalikku alammäära tuvastanud

andestage mu pimestav fotograafia-alane osavus

Boonusena ka väike majapidamisnipp emalt:

 - seal Sõru puurkaevuvees on ikka mingit sodi.
 - no sellepärast tulebki sellest tehtud teed vahukoorega juua. [pöördub kaamera poole, saatejuhilikul häälel]: serveerige hägune vesi alati läbipaistmatute jookidena!
 

---


Kui on juba koduperenaise-veerg, siis olgu ka ilu- ja moelehekülg:

- [vaatab peeglisse] mul on praegu Gogoli soeng. kui välja kasvab, siis muutub jälle Kristjan Jaak Petersoniks.
- mõtle, kui oleks selline kirjanduslik juuksur. mida teile täna: Puškin? Lermontov?
- Koidula!
- või hoopis... Foucault!!!? oi-oi.

No comments:

Post a Comment