22.5.18

sosipuu

vanaisa: jah, seal linnas hakkab ikka see jutt peale, et kehv on olla, tuleb minna maale puid lõhkuma. mul on selline teooria ka. et oma alumist... kondistikku ma kõndimisega liigutan. Aga ülakehal pole linnas mingit tegevust!

*

vanaisa: ei tea, millal need naabrid meid kohtusse kaebavad... ma seal maja ees juurisin kunagi seda sosipuuhekki ja viskasin neid juurikaid võib-olla siin üle aia. (viipab käega kiviaia taguse enelasevõsa poole) nii et see on siin kõik minu tegu! 





vanaema oma sünnipäeval:
(et kuidas tema lapsepõlves sünnipäeva tähistati): ma ei mäleta midagi! no Raivol [naabripoisil ja eluaegsel sõbral] oli minust üks päev hiljem sünnipäev, võib-olla meil siis koos tähistati natuke. aga mingit suurt sünnipäeva lastekarjaga ei olnud küll. ma ei mäleta ühtegi sünnipäeva, isegi kahekümnendat mitte. ega siis ka polnud mingit suurt... just sel ajal oli vanaisa haiglas ja suremas. ta ikka palus mind, et... (pehme, kurva väsinud häälega): pai laps, tee mulle rohtu, mis mind terveks teeks.

No comments:

Post a Comment